Samenwerken

Samenwerken met Equitality

Er zijn bij Equitality veel mogelijkheden voor samenwerkingen!

Samenwerken kan via YouTube, Instagram, Tiktok of een combinatie van allen. Ik kijk per samenwerking wat bij Equitality en jouw bedrijf past. Wat is je doel en wat is ervoor nodig om dit doel te behalen? Ik ga hierover graag in gesprek voor een samenwerking op maat.

Instagram

Binnen 5 jaar is dit account gegroeid van 0 naar 52.000 trouwe volgers. Ik denk dat je dit platform ook wel mijn “thuisbasis” kunt noemen. Ik post over mijn dagelijkse activiteiten en avonturen met de paarden, plaats informatieve berichten en natuurlijk samenwerkingen waar ik enthousiast over ben. Ik heb een trouwe fanbase met een zeer goede interactieratio. Ik werk met foto’s, reels en stories.

YouTube

Ik plaats twee video’s per week op het YouTube-kanaal. Deze kunnen variëren tussen vlogs/leuke video’s en informatieve video’s, bijvoorbeeld over het welzijn van paarden en hoe je hun gezondheid of leefomgeving kunt onderhouden. In sommige video’s neem ik kijkje bij de stallen van iemand anders of probeer ik een ander paard/discipline.

TikTok

Met meer dan 261.000 volgers is dit het grootste platform waar ik mensen van over de hele wereld bereik. Ik maak alle Tiktoks in het Engels en daardoor komen de volgers dan ook van over de hele wereld. De content op Tiktok heeft altijd een humoristische insteek.

Wil je graag met mij samenwerken? Neem dan contact met mij op en ik zal je voorzien van meer informatie en mijn media-kit.

IMG_9517

Social media
bereik

Bereik een grote doelgroep
door te adverteren via Equitality.

YouTube

+ 27.500 abonnees
+ 80.000 weergaven per maand

Instagram

+ 52.000 volgers
+ 1.167.000 weergaven per maand

TikTok
TikTok

+ 261.000 volgers
+ 10.000.000 likes

Voorbeelden

Branded video voor Hypo Store

Voor Hypostore heb ik een shoplog video gemaakt. Ik kwam een dagje op bezoek in de winkel, nam de volgers mee in de shopervaring en liet zien welke fantastische producten je allemaal kan vinden in de winkel. Natuurlijk moet ik ook zelf even shoppen en deel ik uiteraard de gekochte items in een Shoplog.

Product placement

Deze video is een voorbeeld van productplacement.
Regelmatig laat ik op een natuurlijke wijze producten voorbij komen in bijvoorbeeld een dagvlog of thema video. In deze video komt het product alleen voorbij en zie je hoe handig het kan zijn in gebruik, zonder te veel focus op ‘’reclame’’ te leggen. In sommige gevallen hebben producten wel wat uitleg nodig, in dat geval probeer ik het zo natuurlijk mogelijk mee te nemen in het verhaal van de video.

Branded video voor Ehorses

In deze video staat Ehorses centraal. De grootste paardenmarkt wereldwijd. In deze video vertel ik mijn verhaal over hoe ik mijn paard heb gevonden via Ehorses en laat ik zien hoe je de website navigeert. De video in combinatie geeft een goede interactie en wekt veel interesse bij mensen die op zoek zijn naar een paard of hun paard graag te koop willen aanbieden.

Zakelijk

Samenwerken
met Equitality

Er zijn bij ons veel mogelijkheden voor samenwerkingen!
Wil je graag een samenwerking met ons aangaan om gebruik te maken van ons platform ”Equitality” op Youtube, Instagram of Tiktok? Klik dan hier voor de mogelijkheden! Voor andere vragen kun je uiteraard contact met ons opnemen!